Büromuz Hakkında Bilgiler

Çalışma saatleri nasıldır?

Çalışma saatleri; resmi tatiller hariç, hafta içi 09:00 - 18:00 saatleri arasındadır.

Hangi hizmetler verilmektedir?

Dava ve danışmanlık hizmetleri verilmektedir. Danışmanlık hizmeti yalnızca bilişim hukuku alanında yazılı olarak verilmektedir. İletişim dilleri Türkçe ve İngilizce'dir.

Nasıl iletişim kurulur?

Önemli gelişmeler hakkında sizi kısa mesaj veya e-posta yoluyla anında bilgilendiriyoruz.

Davalarınız ve bunlarla ilgili bir kısım güncel detaylara büromuz tarafından size verilecek kullanıcı adı ve şifresiyle internet üzerinden dilediğiniz zaman erişebilirsiniz. Bu hizmetten faydalanabilmeniz için internet bağlantısı, internet tarayıcısı, e-posta ve kısa mesaj alabilen cep telefonuna ihtiyacınız vardır.

İnternet erişimi olmayan müvekkillerimize talepleri halinde mektupla veya e-posta aracılığıyla yılda en fazla iki kez detaylı raporlar gönderiyoruz.

E-posta ve telefon aracılığıyla her zaman randevu talep edebilirsiniz. Telefon ve e-posta aracılığıyla sadece randevu verilebilmekte, hukuki danışmanlık hizmeti verilmemektedir.

İletişimin kalitesini aciliyetinden önde tutuyoruz. Bu nedenle, telefon görüşmelerini topluca, aciliyet sırasına göre bu iş için ayırdığımız özel zaman aralıklarında sizi arayarak yapıyoruz. Neden aranmak istediğinizi büromuza bildirmeniz yeterlidir.

İnternet anlık mesajlaşma uygulamaları (Whatsapp, Skype, Hangouts...) özel hallerde, çağrının büromuz tarafından başlatılması ve kayıt altına alınması şartıyla kullanılmaktadır.

Toplantı usulü nasıldır?

Toplantı sırasında telefonunuzu sessizde tutmalısınız. Gerekiyorsa belge asılları toplantıya getirilmelidir. Avukatlarımız belirli bir gündem için hazırlık yapacağından, gündem dışı görüşmeyi kabul etmeyebilirler.

Görüşmeler kayıtlanır ve gerekiyorsa görüşme tutanağı düzenlenir.

Vekalet ücreti dışındaki giderler nelerdir?

İşinizin görülmesiyle ilgili; konaklama, yol, kırtasiye giderleri ile tüm mahkeme masrafları ve benzeri giderlerdir. Bu giderler peşin ödenmelidir.

İşlerinizin görülmesi için yeterli avans olmadığı taktirde önce sözlü sonra yazılı bir uyarı alırsınız.

Masraflara ilişkin belgeleri toplamakta ve bunlara ilişkin detaylı kayıtlar tutmaktayız. Talep halinde belirli aralıklarla hesap hareketlerini edinebilirsiniz.

Hizmet almak için neler gereklidir?

Geçerli bir kredi kartınızın veya Türk bankalarında Türk Lirası hesabınızın olması ve referansınızın büromuzu sizin hakkınızda bilgilendirmiş olması yeterlidir.

İşini yaptığımız insanlar işten daha önemlidir ve referans bu nedenle talep edilmektedir.

Büromuz ve diğer büro arasında kararsız mı kaldınız?

Diğer büroyu tercih ediniz ve tercihinizi sorgulamayınız.

Sorunun çözümü için büromuzu görevlendirdikten sonra ne yapılması gereklidir?

Büromuz tarafından sorunun çözümü için gereken yapılacaktır. Sizin yapmanız gereken ise sürecin sonuçlanmasını beklerken olağan hayatınıza devam etmektir.

Belgelerinizi ne zaman geri alabilirsiniz?

İşinizin görülmesi için bazı belgeleri sizden almamız ve adli birimlere teslim etmemiz gerekmektedir. Genelde belge asıllarını imza karşılığı derhal size iade ederiz.

Büromuz belge asıllarını saklamamaktadır. Buna rağmen aldığımız belge aslı varsa ve vekalet ücreti borcunuz yoksa, talebiniz halinde derhal iade ediyoruz. Diğer belgeler ve büro dosyaları yasa gereği bir süre saklanmakta ve saklama süresi sonunda imha edilmektedir.

Büro dosyaları avukat ve hukuk sekreteri stajyerlerinin eğitiminde de kullanılabilmektedir.

Nasıl ödeme yapılır?

Yargı gideri ve avukatlık ücreti ödemelerini, 7.000,00 ₺'ye kadar nakit veya bu tutarı aşan ödemeleri banka veya kredi kartı aracılığıyla kabul ediyoruz. Avukatlık ücretini, 1.000,00 ₺/yıl/müvekkil sınırında sanal para olarak da kabul ediyoruz.

Diğer ödemeler sadece banka veya kredi kartı aracılığıyla kabul edilmektedir.

1136 sayılı Avukatlık Kanununun 35/2. fıkrasındaki işlerden; taşınmaz alım satımı, şirket, vakıf ve dernek kurulması, idaresi ve devredilmesi ve benzeri işler hakkında Mali Suçları Araştırma Kurulu'na bazı durumlarda bildirim yükümlülüğümüz bulunmaktadır.

Nasıl ödeme alınır?

Karşı taraftan alınan ödeme banka hesabımıza ulaşmasından itibaren bir iş günü içinde banka hesabınıza gönderilir. Banka hesabınız ödeme anında kullanılabilir değilse, para konutta ödemeli olarak adresinize gönderilmektedir. Bu halde dahi işlem gerçekleşmezse mahkemeye başvurulmakta ve mahkemenin tayin edeceği hesaba para aktarılmaktadır.

Ödeme masrafları alıcıya aittir.

31 Aralık 2016 Cumartesi, Antalya

Facebook ile paylaş Twitter ile paylaş Google+ ile paylaş

Aksarı Avukatlık Bürosu - © - 2019