Büromuz Hakkında Bilgiler
Çalışma saatleri nasıldır?
Çalışma saatleri; resmi tatiller hariç, hafta içi 09:00 - 18:00 saatleri arasındadır.
Hangi hizmetler verilmektedir?
Dava ve arabuluculuk hizmetleri verilmektedir. Danışmanlık hizmeti yalnızca bilişim hukuku alanında yazılı olarak verilmektedir.
Nasıl iletişim kurulur?
İletişim dilleri Türkçe ve İngilizce'dir.
Önemli gelişmeler hakkında sizi kısa mesaj veya e-posta yoluyla anında bilgilendiriyoruz.
İnternet erişimi olmayan müvekkillerimize talepleri halinde mektupla veya e-posta aracılığıyla yılda bir detaylı raporlar gönderiyoruz.
E-posta ve telefon aracılığıyla her zaman randevu talep edebilirsiniz.
İletişimin kalitesini aciliyetinden önde tutuyoruz.
İnternet anlık mesajlaşma uygulamaları, sosyal medya birebir iletişimde kullanılmamaktadır.
Toplantı usulü nasıldır?
Toplantı sırasında telefonunuzu sessizde tutmalısınız. Gerekiyorsa belge asılları toplantıya getirilmelidir. Avukatlarımız belirli bir gündem için hazırlık yapacağından, gündem dışı görüşmeyi kabul etmeyebilirler.
Görüşmeler kayıtlanır ve görüşme tutanağı düzenlenir.
Vekalet ücreti dışındaki giderler nelerdir?
İşinizin görülmesiyle ilgili; konaklama, yol, kırtasiye giderleri ile tüm mahkeme masrafları ve benzeri giderlerdir. Bu giderler peşin ödenmelidir.
İşlerinizin görülmesi için yeterli avans olmadığı taktirde önce sözlü sonra yazılı bir uyarı alırsınız.
Masraflara ilişkin belgeleri toplamakta ve bunlara ilişkin detaylı kayıtlar tutmaktayız. Hesap hareketlerini iş ve yıl sonlarında edinebilirsiniz.
Hizmet almak için neler gereklidir?
Geçerli bir kredi kartınız ile swift koduna sahip herhangi bir bankada hesabınızın olması ve referansınızın bizi bilgilendirmiş olması yeterlidir.
Sorunun çözümü için büromuzu görevlendirdikten sonra ne yapılması gereklidir?
Büromuz tarafından sorunun çözümü için gereken yapılacaktır. Sürecin sonuçlanmasını beklerken olağan hayatınıza devam ediniz.
Belgelerinizi ne zaman geri alabilirsiniz?
Büromuz belge asıllarını saklamamaktadır. Buna rağmen yasal zorunluluktan dolayı sizden aldığımız belge aslı varsa ve vekalet ücreti borcunuz yoksa, talebiniz halinde derhal iade ediyoruz. Diğer belgeler ve büro dosyaları yasa gereği bir süre saklanmakta ve saklama süresi sonunda imha edilmektedir.
Büro dosyaları avukat ve hukuk sekreteri stajyerlerinin eğitiminde de kullanılabilmektedir.
Nasıl ödeme yapılır?
Yargı gideri ve avukatlık ücreti ödemelerini; nakit, eft, havale, swift, banka veya kredi kartı aracılığıyla kabul ediyoruz. Avukatlık ücretini, 1.000,00 USD/yıl/müvekkil sınırında sanal para olarak da kabul ediyoruz.
1136 sayılı Avukatlık Kanununun 35/2. fıkrasındaki işlerden; taşınmaz alım satımı, şirket, vakıf ve dernek kurulması, idaresi ve devredilmesi ve benzeri işler hakkında Mali Suçları Araştırma Kurulu'na bazı durumlarda bildirim yükümlülüğümüz bulunmaktadır.
Nasıl ödeme alınır?
Ödeme banka hesabımıza ulaşmasından itibaren bir iş günü içinde banka hesabınıza gönderilir. Banka hesabınız ödeme anında kullanılabilir değilse, para konutta ödemeli olarak adresinize gönderilir, işlem bu halde gerçekleşmezse mahkemenin tayin edeceği hesaba para aktarılmaktadır.
Ödeme masrafları alıcıya aittir.
Büromuzda öncelik tanınan kişi ve işler nelerdir?
Hasmınızın devlet veya memuru, hakim-savcı, siyasetçiler olması durumunda,
Fikir ve düşünce özgürlüğünüz ile insan hakları sözleşmesinin ihlali ve çevre ile ilgili işlerinize,
Sanatçı, gazeteci ve bilim adamlarının meslekleriyle ilgili işlerinde bu kişilere öncelik tanınmaktadır.
2020-04-16, Antalya
Aksarı Avukatlık Bürosu - © - 2024